Tuesday, March 6, 2012

Aqiqah Set 02

Salam Sayang.

Sorrylah yaya dah lama tak update benda2 baru yang yaya buat. Seriusly, sejak first day yaya buat job ni, sampai sekarang , Alhamdullilah , rezeki Allah datang mencurah2...hingga yaya tak cukup tangan nak buat untuk kalian semua. Ada msg dan mail yang yaya tak balas, yaya minta maaf sangat. Sebab yaya bekerja pada siangnya, dan ada keluarga dan anak . Jadi bila si keriting A'uf Mikail dah tidur, bolehlah yaya buat design untuk kalian.

Kadang kala dia teman yaya sampai ke pagi dalam bilik kecil bonda nya ni semata-mata sebab taknak tidur seorang diri. Kesian. Hehe, tapi comel bila mulut kecil dia cakap "bondaaa workk kan bondaaa" sedih juga kadang kala sebab rasa macam kejam tak bagi kasih sayang melimpah ruah pada dia. Tapiiii.... yaya akan peluk dia, main gurau2 dengan dia, dan cerita2 dengan dia hampir setiap malam sebelum tidurkan dia. Sebab tu kadang kala yaya spend the whole weekend di luar bawa dia pergi jalan-jalan dan main-main. :)

Itulah , rezeki Allah nak bagi kan. Selagi parteesandsuch takde notis tutup atau holiday *hehe* , selagi itulah yaya beroperasi ambil tempahan kalian supaya kalian juga boleh mengembirakan anak-anak kalian dengan birthday party mereka yang cantik-cantik...kan. :) Yaya sangat terharu dapat msg dari customer yang menyatakan anak mereka gembira tak terkata bila ibu mereka buat birthday party boboiboy sebagai contohnya. 

Yaya memahami bukan senang nak spend duit yang kita cari dengan titik peluh kita sendiri. Dan atas sebab itulah yaya hasilkan parteesandsuch dengan item-item yang boleh dikatakan harga yang agak rendah dari pasaran. Ini kerana yaya juga ibu dan pekerja seperti anda. :)
So jika anda berminat, boleh hubungi yaya ye.

 Aqiqah Set 2
Include : Yassin with personalize cover 
Mineral water with personalize label
Paper bag + Sticker tag

price from :RM6.00 / set

:)

Salam sayang ,
Yaya
Bonda Auf mikail

No comments:

Post a Comment